دانلود آهنگ مجید باصری به نام یکی نیست

دانلود آهنگ مجید باصری به نام یکی نیست

دانلود آهنگ مجید باصری به نام یکی نیست با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( آهنگساز : مرتضی پاشایی / تنظیم مجید باصری )

برگرفته از آهنگ یکی هست از مرتضی پاشایی

Majid Baseri   Yeki Nist دانلود آهنگ مجید باصری به نام یکی نیست

 

دانلود آهنگ مجید باصری به نام یکی نیست

———————————-

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Majid Baseri – Yeki Nist

——————————–

متن آهنگ جدید مجید باصری به نام یکی نیست

یکی نسیت که دلم بخواد دل به دلش بده مثل یه دلداده

یکی نیست که بخوام باهاش پر بگیرم برم مثل یه پروانه

یه گیتار به دیوار شده همسفر من و این دل دیوونه

یکی نیست بتونه غم و دردای منو از توی چشام بخونه

کاش بشه روزی بیاد کنارم اون کسی که دوسش دارم

تا که بریزم به زیر پاهاش همه ی داروندارم

چشم انتظارم من بیقرارم من درارو باز میذارم

تا بیاد روزی  اونی که میخوام سر روی شونش بذارم

نکنه دوباره دارم خواب میبینم و دلم بیخودی خوشحاله

نکنه که نیاد اونی که عمریه دل من حسرتشو داره

صدای یه کسی میپیچه توی این خونه وقتی که من خوابم

چی بگم اگه باز یکی پیدا نشه تا دلمو بهش بسپارم

کاش بشه روزی بیاد کنارم اون کسی که دوسش دارم

تا که بریزم به زیر پاهاش همه ی داروندارم

یکی نسیت که دلم بخواد دل به دلش بده مثل یه دلداده

یکی نیست که بخوام باهاش پر بگیرم برم مثل یه پروانه

—————————————————-


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 24 آبان 1393برچسب:مجید باصری,مرتضی پاشایی, ] [ 18:17 ] [ زهرا ]
[ ]